Πλήττεται το κύρος και η αξιοπιστία του εθνικού αερομεταφορέα

 

Κέρκυρα, 20 Νοεμβρίου 2007

 

Τρεις περιπτώσεις τεχνικών βλαβών σε νοικιασμένα αεροσκάφη της Ολυμπιακής Αεροπορίας συνέβησαν πρόσφατα, η μια μάλιστα αμέσως μετά την απογείωση του αεροσκάφους από Κέρκυρα για Αθήνα.

 

Οι περιπτώσεις αυτές αναδεικνύουν, από τη μια, την υψηλή τεχνική και την ετοιμότητα των εργαζομένων της Ολυμπιακής Αεροπορίας, που κατάφεραν να καθηλώσουν στο έδαφος το συγκεκριμένο αεροσκάφος, και από την άλλη τις τυχοδιωκτικές πολιτικές των διοικούντων και των πολιτικών τους προϊσταμένων.

 

Η μη εφαρμογή πολιτικής ανανέωσης και ορθολογικής ανάπτυξης του στόλου της Ολυμπιακής Αεροπορίας εξυπηρετεί τους ανταγωνιστές της. Οι διαπλοκές συμφερόντων στοχεύουν να συνεχίσει να πλήττεται το κύρος και η αξιοπιστία του εθνικού αερομεταφορέα, σε μια περίοδο που η κυβέρνηση εντείνει τις προσπάθειές της για να προχωρήσει το σχέδιο ιδιωτικοποίησης της Ολυμπιακής Αεροπορίας μέσω της συρρίκνωσής της.

 

Οι εργαζόμενοι της Ολυμπιακής Αεροπορίας αποτελούν ένα μεγάλο ανθρώπινο κεφάλαιο για την εταιρεία στον τομέα της πτητικής ασφάλειας, σε αντίθεση με τις ιδιωτικές αεροπορικές εταιρείες «χαμηλού κόστους», που λειτουργούν με όρους τριτοκοσμικούς, βάζοντας την κερδοσκοπία πάνω από τις ανθρώπινες ζωές.

 

Ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ζητάει να σταματήσει άμεσα η συνεχιζόμενη ενοικίαση αεροσκαφών που πλήττει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του εθνικού αερομεταφορέα. Η κορυφαία θέση που κατέχει η εταιρεία στον τομέα της ασφάλειας πρέπει να διαφυλαχθεί με κάθε τρόπο.

 

Ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ διαχρονικά έχει ζητήσει να προχωρήσει ο εθνικός αερομεταφορέας σε ένα άμεσο, μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο πρόγραμμα ανάπτυξης. Να απεμπλακεί η Ολυμπιακή Αεροπορία από την τροχιά της τεχνητής κρίσης που προσπαθεί να της επιβάλει η κυβέρνηση. Αυτό απαιτεί τον άμεσο τερματισμό της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης, κατακερματισμού δραστηριοτήτων και απαξίωσης, που χρόνια τώρα εφαρμόζεται στην Ολυμπιακή Αεροπορία.

 

ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

 

 

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

 

 

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ Ν.Ε. ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΤΟΥ ΣΥΝ