Skip to main content.
Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς
30/04/2009

Επικίνδυνο το οδικό δίκτυο στην Εύβοια

Ερώτηση Θ.Λεβέντη προς τους Υπουργούς Εσωτερικών, ΠΕΧΩΔΕ

Σύμφωνα με τα πορίσματα Επιστημονικής ημερίδας  που οργάνωσαν πρόσφατα στη Χαλκίδα το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας και το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΤΕΕ), ο νομός Εύβοιας διαθέτει ένα εξαιρετικά παραμελημένο και επικίνδυνο οδικό δίκτυο, που έχει ως αποτέλεσμα μεγάλο αριθμό τροχαίων ατυχημάτων και μάλιστα θανατηφόρων .

Συγκεκριμένα:

•    Στο επαρχιακό δίκτυο του νομού, μήκους 840 χλμ, σε πολλά τμήματα, κυριαρχεί το κακό οδόστρωμα και η απουσία στηθαίων. Σύμφωνα με έρευνα λείπουν 2.000 πινακίδες κατακόρυφης σήμανσης, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την οδική ασφάλεια.

•    Στον Οδικό Άξονα  Χαλκίδα-Λέπουρα-Κύμη εντοπίζεται κατά μέσο όρο ένα  επικίνδυνο σημείο ανά 2,6 χλμ. Στον ίδιο άξονα, ο οδηγός συναντά ένα κόμβο ανά1,3 χλμ που είναι αιτία μεγάλου αριθμού ατυχημάτων.

•    Στο τμήμα Χαλκίδα-Ερέτρια οι παρασύρσεις πεζών, είναι συχνό φαινόμενο.

•    Ανάλογα  προβλήματα  εντοπίζονται και στον άξονα Χαλκίδα-Αιδηψός.

•    Οξύτατα γεωτεχνικά προβλήματα εντοπίζονται στην περιοχή της Πλατάνας-Π. Κύμης, ενώ στον Άξονα Ροβιές-Ήλια-Αιδηψός οι κατακρημνίσεις βράχων συχνά προκαλούν διακοπή της κυκλοφορίας, με συνέπεια κατά  διαστήματα να εκδίδονται αστυνομικές  αποφάσεις απαγόρευσης της κυκλοφορίας ή διέλευσης από την οδό με ευθύνη των οδηγών.

Επειδή το θέμα  της  υλοποίησης έργων για τη βελτίωση  του οδικού δικτύου της Εύβοιας  αποτελεί πάγιο αίτημα των κατοίκων και της Αυτοδιοίκησης καθώς  είναι απαρχαιωμένο  και άκρως  επικίνδυνο για τους κατοίκους  και επισκέπτες,

Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:

•    Τι μέτρα προτίθενται να πάρουν ώστε να εξασφαλιστούν τα ανάλογα κονδύλια για να εκπονηθούν οι μελέτες ανακατασκευής του οδικού δικτύου στην Εύβοια και στη συνέχεια να υλοποιηθούν τα έργα;

•    Μέχρι σήμερα ποια έργα οδοποιϊας έχουν εγκριθεί, ποιο το ύψος των πιστώσεων και ποιο το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής των;

Ο ερωτών Βουλευτής

ΘΑΝΑΣΗΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ