Skip to main content.
Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς
05/11/2009

Η Τροχαία «μεσάζοντας» για να κερδοσκοπούν σε βάρος των δικυκλιστών κάποιοι ιδιώτες-ιδιοκτήτες «παρκινγκ» και «γερανών»

Ερώτηση και Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων του Π.Λαφαζάνη προς τους Υπουργούς Προστασίας του Πολίτη - Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

Τις τελευταίες μέρες έχουμε γίνει δέκτες παραπόνων από οδηγούς μοτοσικλετών, που είχαν σταθμεύσει παράνομα, κατά παράβαση του ΚΟΚ, τη μοτοσυκλέτα τους. Η καταγγελία τους δεν αφορά, φυσικά, στην κλήση που τους κόβει η Τροχαία για παράνομη στάθμευση, αλλά στο ότι η Τροχαία, μαζί με την κλήση και το σχετικό πρόστιμο που συνεπάγεται, καλεί ιδιώτες-ιδιοκτήτες γερανών και παρκινγκ, οι οποίοι μεταφέρουν σε ιδιόκτητους χώρους στάθμευσης τις μοτοσυκλέτες, τις οποίες για να παραλάβουν αργότερα  οι οδηγοί,  οφείλουν να πληρώσουν στους ιδιώτες 80 ευρώ, ακόμα και για  ολιγόλεπτη  παραμονής της μηχανής στο ιδιωτικό «παρκινγκ».

Επειδή κατά αυτόν τον τρόπο οι μοτοσικλετιστές, για την παράβαση του ΚΟΚ, πληρώνουν ένα πρόσθετο «χαράτσι», -πέρα από το πρόστιμο της Τροχαίας, και μάλιστα πολύ παραπάνω από αυτό-, στους ιδιώτες ιδιοκτήτες «παρκινγκ» και το πληρώνουν υποχρεωτικά, παράνομα και παράτυπα

Επειδή δεν είναι δυνατόν η Τροχαία να αποτελεί τον ενδιάμεσο κρίκο και περίπου τον «μεσάζοντα» για να κερδοσκοπούν με χιλιάδες κλήσεις κάποιοι ιδιοκτήτες «παρκινγκ» οι οποίοι δηλώνουν ότι έχουν συμβάσεις (!) με την Τροχαία

Επειδή πρέπει να δημιουργηθούν άμεσα σε όλες τις μεγάλες πόλεις  και ιδιαίτερα στα κεντρικά τους σημεία, πολύ περισσότερες θέσεις στάθμευσης για μηχανές, ώστε οι οδηγοί τους να μην αναγκάζονται, σχεδόν, να παρκάρουν στα πεζοδρόμια

Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:

1)    Είναι σε γνώση τους αυτά τα γεγονότα;  Βάσει ποιας ή ποιών συμβάσεων εισπράττονται υπέρογκα ποσά από ιδιοκτήτες παρκινγκ για την μεταφορά και την παραμονή σε αυτά – κατόπιν εντολής της Τροχαίας- μοτοσικλετών που έχουν αναγκαστικά σταθμεύσει σε πεζοδρόμια κατά παράβαση του ΚΟΚ; Παρακαλούμε όπως καταθέσετε στη Βουλή τις εν λόγω συμβάσεις και τις διαδικασίες σύναψής τους.

2)    Για ποιο λόγο, εφόσον η Τροχαία κρίνει ότι συντρέχουν λόγοι για να απομακρυνθούν με γερανό οι σταθμευμένες σε πεζοδρόμια μηχανές, αυτές δεν μεταφέρονται σε παρκινγκ της Αστυνομίας και με γερανό της Αστυνομίας; Αν αυτά δεν επαρκούν, για ποιο λόγο το κόστος χρήσης ιδιωτικών παρκινγκ  και γερανών είναι τόσο υπέρογκο, πολύ πάνω από το πρόστιμο της Τροχαίας και γιατί  μετακυλύεται αποκλειστικά στους πολίτες οδηγούς δικύκλων;

3)    Σε ποιες άμεσες ενέργειες και με ποιο χρονοδιάγραμμα θα προχωρήσουν  ώστε να δημιουργηθούν σε όλες τις μεγάλες πόλεις πολύ περισσότερες δωρεάν θέσεις στάθμευσης για μοτοσικλέτες;

Ο ερωτών και αιτών Βουλευτής

ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ