Skip to main content.
20/10/2010

Περιφερειακή παράταξη ΘΕΣΣΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑΣ: Συναντήσεις Κ. Πουλάκη στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας με αφορμή την επικείμενη κατάθεση ν/σ για την τριτοβάθμια εκπαίδευση

Με τον αντιπρύτανη Οικονομικού Προγραμματισμού, Φοιτητικής Μέριμνας, Δημοσίων & Διεθνών Σχέσεων Καθηγητή κ. Μιχάλη Ζουμπουλάκη και μέλη ΔΕΠ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, αλλά και με τους φοιτητές του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής που τελεί υπό κατάληψη συναντήθηκε την Τετάρτη ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κώστας Πουλάκης, επικεφαλής του περιφερειακού αυτοδιοικητικού συνδυασμού “Θεσσαλία της Αλληλεγγύης και της Οικολογίας”, συνοδευόμενος από την αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας Δημήτρη Παπαϊωάννου και τον υποψήφιο σύμβουλο Γιώργο Σταμπουλή, διδάσκοντα στο Μηχανολόγων Μηχανικών Βιομηχανίας του Π.Θ.

Στο πλαίσιο της συνάντησης, δόθηκε η ευκαιρία να συζητηθούν ειδικά προβλήματα που αντιμετωπίζει το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας όπως τη μείωση της ετήσιας χρηματοδότησής του από 9,5 σε 6,5 εκατ. ευρώ και τη μη καταβολή των δεδουλευμένων στους συμβασιούχους καθηγητές, αλλά και να ανταλλαγούν απόψεις σχετικά με το μέλλον της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης μετά και την πληροφόρηση ότι η υπουργός Παιδείας θα δώσει αυτή την Πέμπτη (σ.σ. σήμερα) στη δημοσιότητα το σχετικό νομοσχέδιο.

Μεταξύ άλλων, ο υποψήφιος περιφερειάρχης τόνισε:

«Πιστεύουμε ότι το δημόσιο πανεπιστήμιο σήμερα χρειάζεται στήριξη και αναβάθμιση, χρειάζεται να ενισχυθεί ο εκπαιδευτικός και κοινωνικός του ρόλος και όχι βέβαια να διαλυθεί μέσα σε αντιμαχόμενες πρωτοβουλίες που δεν μπορούν να δώσουν μια προοπτική, ένα όραμα και μια διέξοδο. Ήδη έχουμε το νέο φαινόμενο μετανάστευσης νέων επιστημόνων, νέων παιδιών που φεύγουν στο εξωτερικό, γιατί η ελληνική πολιτεία δεν μπορεί να ανταποκριθεί σε στοιχειώδεις ανάγκες στήριξης της έρευνας, της επιστήμης και τα δημόσια πανεπιστήμια δυστυχώς παρουσιάζουν πολύ σημαντικά προβλήματα λειτουργίας. Το υπουργείο Παιδείας φαίνεται να επιλέγει τον άλλο δρόμο. Όσα σχεδιάζει, η παρουσία των μάνατζερ και των διορισμένων ΔΣ, η υποχρηματοδότηση και η εισαγωγή των διδάκτρων, η εκβίαση των ιδρυμάτων να ασκήσουν επιχειρηματική δραστηριότητα αλλάζουν δραματικά τον δημόσιο χαρακτήρα των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων. Δε θα επιτρέψουμε, όσο περνά από το χέρι μας, να διαρραγεί ο ενιαίος δημόσιος χαρακτήρας της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης».

Βόλος, 20/10/2010