Skip to main content.
Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς
16/11/2010

Ερώτηση του βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ, Θ.Δρίτσα: Λάθη της Διοίκησης, δεν μπορεί να «διορθώνονται» σε βάρος εργαζομένων

Προς την Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

Με τη με αρ.58221/Γ6/21.5.2010 Απόφαση της Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, κοινωνική λειτουργός που υπηρετούσε στο ΕΕΕΕΚ Αγ.Δημητρίου (πρώην Καλλιθέας) μετατέθηκε στο Γυμνάσιο Ειδικής Αγωγής Αθηνών της Α΄ Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Αθήνας. Η μετάθεσή της έγινε κατόπιν αιτήσεώς της για σοβαρούς προσωπικούς λόγους οι οποίοι εξακολουθούν να ισχύουν.

Στη θέση αυτή υπηρετούσε ως τότε κοινωνική λειτουργός η οποία με την ίδια Υ.Α. τοποθετήθηκε στο Ειδικό Λύκειο Αθηνών. Η τελευταία όμως αυτή θέση στο Ειδικό Λύκειο είχε δοθεί εσφαλμένα ως «κενό» από την Υπηρεσία, οδηγώντας σε επίσης εσφαλμένη αυτοδίκαιη απόλυση τής έως τότε υπηρετούσας σε αυτήν κοινωνικής λειτουργού, γιΆ αυτό και ήρθη η πράξη απόλυσης τής τελευταίας. Αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν η με νέα Υ.Α. (υπΆ αρ.126456/Γ6/11.10.2010) ανάκληση των μεταθέσεων των άλλων δύο και η επιστροφή της πρώτης (του Ειδικού Γυμνασίου) στην αρχική της θέση. 

Το αντιδεοντολογικό και μη νόμιμο εν προκειμένω είναι ότι αντί η Διοίκηση να επιδιώξει να επιλύσει το σφάλμα των οργάνων της με οιονδήποτε τρόπο, το επέλυσε σε βάρος των εργαζόμενων εν προκειμένω κοινωνικών λειτουργών που μετατέθηκαν νόμιμα.

Επίσης παράδοξο είναι ότι εξαρχής το «κενό» δόθηκε από το Ειδικό Λύκειο στις 3.02.2010 (έγγραφο 5/27/3.02.2010) λόγω της εσφαλμένης αυτοδίκαιης απόλυσης, προκηρύχτηκε στις 9.03.2010 (εγκύκλιος 26825/Γ6/9-03-2010), και η ενδιαφερόμενη παρέλαβε τη διαπιστωτική πράξη (2275/23-10-2010) στις 30-03-2010, δηλαδή περίπου 2 μήνες από την ημέρα που δόθηκε η θέση αυτή ως κενό από την αρμόδια Υπηρεσία, χωρίς ουδέποτε ως τότε να ενημερωθεί.

Εν συνεχεία, και ενώ προέκυψε μετά τα παραπάνω υπεραριθμία στο Ειδικό Λύκειο Αθηνών, αυτή ουδέποτε κηρύχθηκε, και αντΆ αυτής επιλέχτηκε η λύση της έκδοσης της τελευταίας Υ.Α. που ανακαλεί τις μεταθέσεις αυτές. (Αυτό εμμέσως, πλην σαφώς, προκύπτει και από το έγγραφο 5020/19.07.2010 του Προϊσταμένου του 4ου Γραφείου Δ/θμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας προς την Περιφερειακή Δ/νση Α/θμιας και Β΄/θμιας Εκπαίδευσης Αττικής και ειδικότερα από την τελευταία παράγραφο).

Στη λύση αυτή προσέφυγε το ΥΣΕΕΠ με την «Πράξη 9η της 16-09-2010», στηριγμένη – κατά την καταγγελία – σε διατάξεις που αφορούν μεταθέσεις -αποσπάσεις και όχι στη διαδικασία της παρ.6 του άρθρ.23 του Ν/3699/2008.

Η τελευταία Υ.Α., τέλος, τιτλοφορείται όχι ως «Ανάκληση Απόφασης Μεταθέσεων» - όπως στην πραγματικότητα είναι και προκύπτει από το «δια ταύτα» της Υ.Α. που ανακαλεί τις μεταθέσεις – αλλά ως «Τροποποίηση ανάκλησης μεταθέσεων».

Κατόπιν των ανωτέρω

Ερωτάται η κα Υπουργός

1.Πώς και γιατί οδηγήθηκε στην επίλυση ενός αναγνωρισμένου σφάλματος οργάνων της Διοίκησης με έκδοση Υ.Α. σε βάρος εν τέλει υπαλλήλων οι οποίοι καθΆ όλα νόμιμα κατέλαβαν τις αναφερθείσες οργανικές θέσεις;

2. Προτίθεται να επανελέγξει το νόμιμο της διαδικασίας που ακολουθήθηκε εξαρχής και οδήγησε στην έκδοση της τελευταίας Υ.Α.;

Ο ερωτών βουλευτής

Θοδωρής Δρίτσας
Α΄ Πειραιά & Νησιών