Skip to main content.
Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς
10/03/2011

Συζήτηση επίκαιρης ερώτησης του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Τ.Κουράκη-Να υπάρξει άμεσα νομοθετική ρύθμιση για ισότιμη αντιμετώπιση του Ειδικού Εκπαιδευτικού και του Ειδικού Βοηθητικού προσωπικού της Ειδικής Αγωγής

Τάσος Κουράκης:  να υπάρξει άμεσα νομοθετική ρύθμιση για  ισότιμη αντιμετώπιση του Ειδικού Εκπαιδευτικού  και του Ειδικού Βοηθητικού προσωπικού  της Ειδικής Αγωγής.

Στη συζήτησε  στη Βουλή επίκαιρης ερώτησης του προς το Υπουργείο Παιδείας, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και Αντιπρόεδρος της Βουλής Τάσος Κουράκης επεσήμανε μεταξύ άλλων  ότι χρονίζει  αδικαιολόγητα η ανισότιμη αντιμετώπιση με την οποία  η κυβέρνηση αντιμετωπίζει το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (Ε.Ε.Π) και το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (Ε.Β.Π) της  Ειδικής Αγωγής σε σχέση με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς. Στις διαβεβαιώσεις της Υφυπουργού κυρίας Χριστοφιλοπούλου για μελλοντική διευθέτηση του ζητήματος, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ τόνισε ότι θα πρέπει να υπάρξει σχετική νομοθετική ρύθμιση στο αμέσως επόμενο σχέδιο νόμου της κυβέρνησης για την παιδεία γιατί ΄΄Μια κατηγορία εκπαιδευτικών που εργάζεται σε ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες όπως το Ε.Ε.Π., δεν έχει κανένα κίνητρο προσωπικής και επαγγελματικής ανέλιξης, μιας και δεν του δίδεται η δυνατότητα υπηρεσιακής εξέλιξης στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ). Οι εκπαιδευτικοί αυτοί δεν έχουν Παιδαγωγική και Επιστημονική Καθοδήγηση, αφού ακόμη δεν έχουν συσταθεί θέσεις Συμβούλων Ειδικοτήτων όπως προβλέπει ο ν. 3699/08 και ούτε έχει στελεχωθεί το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο με τις αντίστοιχες ειδικότητες. Δεν έχει προβλεφθεί η δυνατότητα συμμετοχής τους σε προγράμματα Εισαγωγικής Επιμόρφωσης, Δια Βίου Επιμόρφωσης, Επιμόρφωσης ΤΠΕ(Η/Υ), δυνατότητα την οποία έχουν οι υπόλοιποι Εκπαιδευτικοί. Οι  δε αναπληρωτές  Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π,  αν και καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες της εκπαίδευσης, δεν έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους υπόλοιπους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, όσον αφορά στη διαδικασία μονιμοποίησης και μοριοδότησής τους σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Το Ε.Β.Π δεν αντιμετωπίζεται ισότιμα (υπηρεσιακά, μισθολογικά), σε σχέση με τους υπόλοιπους Εκπαιδευτικούς ΔΕ. Και όλα αυτά ενώ τα σχετικά οργανικά κενά στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε και ΚΕ.Δ.Δ.Υ της χώρας αφορούν σε 60 Ψυχολόγους, 67 Κοινωνικούς  Λειτουργούς, 65  Εργοθεραπευτές, 58 Λογοθεραπευτές, 27 Φυσικοθ/τές, 22 Σχολ.  Νοσηλευτές, 106 άτομα  Ειδ. Βοηθ. Προς. Συνολικά 405 εκπαιδευτικούς.΄΄ είπε ο Τ. Κουράκης.  Ολοκλήρωσε την τοποθέτηση του ζητώντας από την κυβέρνηση να δημιουργήσει άμεσα ένα θεσμικό πλαίσιο για τους συμβασιούχους στην Ειδική Αγωγή που να προστατεύει τα εργασιακά τους δικαιώματα(ενιαίος πίνακας, ποσόστωση  σε μελλοντική προκήρυξη) και να προχωρήσει άμεσα, μέσω ρύθμισης τρόπου πρόσληψης , σε μόνιμους διορισμούς Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού προσωπικού.