Skip to main content.
Συνασπισμός Ριζοσπαστικής Αριστεράς
19/11/2013

Ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ προς τους Υπουργούς Εσωτερικών - Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων: Συνεχίζεται για τρεισήμισι χρόνια η ταλαιπωρία των πολιτών της Κορίνθου στην οδό Γ. Παπανδρέου

Από τον Ιούλιο του 2010 στην οδό Γ. Παπανδρέου στην Κόρινθο η ανάδοχος εταιρεία (Κ/Ξ «ΕΛΤΕΡ Α.Τ.Ε.–INTRAKAT») του έργου «Διευθέτηση Χειμάρρου Ξηριά Κορίνθου» εγκαταλείποντας το έργο, έχει γκρεμίσει τις γέφυρες ανόδου και καθόδου (ο δρόμος είναι διπλής κατεύθυνσης με δύο διαζώματα) με αποτέλεσμα επί τρεισήμισι (3,5) χρόνια η κυκλοφορία στο συγκεκριμένο σημείο να διεξάγεται από μία πρόχειρη γέφυρα που έχει κατασκευαστεί στο ρεύμα της καθόδου. Η συγκεκριμένη οδός αποτελεί κεντρικό δρόμο της Κορίνθου, στην είσοδο της πόλης, με αυξημένη εμπορική δραστηριότητα και διέρχεται μπροστά από ένα από τα μεγαλύτερα δημοτικά σχολεία. Τα προβλήματα επομένως που έχει δημιουργήσει η κατεδάφιση των γεφυρών και η μη ολοκλήρωση του έργου λόγω της εγκατάλειψης του από την ανάδοχο εταιρεία, τόσο στην καθημερινή λειτουργία της πόλης, όσο και στην εκπαιδευτική κοινότητα και στους επαγγελματίες της περιοχής είναι οξυμένα.

Σε ερώτηση που είχε κατατεθεί στο Περιφερειακό Συμβούλιο Πελοποννήσου το Φεβρουάριο του 2012 από τον τότε Περιφερειακό Σύμβουλο Θανάση Πετράκο, ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης κ. Παπαφωτίου είχε, ανάμεσα στα άλλα παρελκυστικά, αναφέρει, πως το έργο επρόκειτο να δημοπρατηθεί μέχρι τις 30/06/2012. Κάτι τέτοιο βέβαια παρότι έχουν περάσει πάνω από δεκαέξι (16) μήνες δεν έχει συμβεί.

Χαρακτηριστικό είναι και απόσπασμα από την απάντηση του κ. Παπαφωτίου που εγείρει εύλογα ερωτηματικά, κατά πόσο η εταιρεία είχε τις νόμιμες προϋποθέσεις διάλυσης της εργολαβίας : «Όταν τελικά δόθηκαν (για τις κατεδαφίσεις) οι σχετικές άδειες από τον Δήμαρχο Κορίνθου, η ανάδοχος Κ/Ξ «ΕΛΤΕΡ Α.Τ.Ε. – INTRAKAT» είχε ζητήσει τη διάλυση της εργολαβίας (είχε τις νόμιμες προϋποθέσεις) και δεν εκτέλεσε τις σχετικές εργασίες».

Με βάση τα παραπάνω, ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:

1.    Σε ποιο σημείο βρίσκεται η εξέλιξη του συγκεκριμένου έργου; Πότε και με ποια διαδικασία προβλέπεται να ολοκληρωθεί η δημοπράτηση του;

2.    Τί είδους προσωρινή λύση σκοπεύουν να δώσουν προκειμένου να σταματήσει επιτέλους η ομηρία των πολιτών;

3.    Σε ποιες διαδικασίες σκοπεύουν να προβούν τόσο σε βάρος της εταιρείας που εγκατέλειψε το έργο, όσο και σε βάρος παντός υπευθύνου για την πρωτοφανή αδράνεια που οδηγεί σε πρωτόγνωρη ταλαιπωρία τους πολίτες;

Οι ερωτώντες βουλευτές

Πετράκος Αθανάσιος

Ζαχαριάς Κωνσταντίνος

Κοδέλας Δημήτριος